Terug naar hoofdinhoud
Vakantiehuis Wilogne Belgisch Luxemburg

Vakantiehuis Wilogne

In het hart van de Ardennen op een zeer groene plek, ligt dit prachtige huis met een enorme tuin. Groot genoeg voor de kinderen om hun energie kwijt te kunnen. 's Zomers kom je gezellig samen bij de vuurkorf met een heerlijk Belgisch speciaal biertje erbij. De vele raampartijen zorgen ervoor dat het voelt alsof je je midden in de natuur bevindt. In de vroege morgen kun je de herten zien springen

3 Sterren Kinderen welkom Logies 8 Personen Appartement Wifi
vanaf
€ 281,-
Durbuy Bato Belgisch Luxemburg

Durbuy Bato

Geniet van pure luxe in dit royale appartement met privé garage en fietsenberging voor twee fietsen, ruime hal, volledig uitgeruste open keuken, stijlvolle woon/eetkamer met ruime zithoek voorzien van Smart TV. De slaapkamers zijn heel comfortabel ingericht en zijn elk voorzien van eigen badkamer met inloop douche en in één van de badkamers is ook nog een ligbad. Ontspan op het groot terras

4 Sterren Kinderen welkom Logies 8 Personen Appartement Wifi
vanaf
€ 391,-
Me Voila 10 Belgisch Luxemburg

Me Voila 10

Welkom in dit uniek verblijf met gezellige salon en houtkachel, uitgeruste keuken met TV, wifi en Netflix. 3 tweepersoonskamers, 2 badkamers, extra slaapruimte op de mezzanine én een unieke kamer in de toren. Buiten geniet je van een groot terras in de natuur, wellness met infraroodcabine, buitendouche en houtgestookt bad. Parking voor 3 wagens, BBQ-zone, fietsenstalling en gedeeld speelpark met

vanaf
€ 585,-
Me Voila 8 Belgisch Luxemburg

Me Voila 8

Gezellige vakantiewoning met houtkachel, volledig uitgeruste keuken, 2 slaapkamers met dubbelbedden en eigen sanitair en op de mezzanine een slaaphoek met 2 stapelbedden. Badkamers en aparte wc aanwezig. Buiten geniet je van een ruime tuin met terras, gezellige BBQ-zone, wellness met infraroodcabine, buitendouche, wc en houtgestookt warmwaterbad. Fietsenstalling, parking met laadpaal én toegang

vanaf
€ 456,-
ARD049 Belgisch Luxemburg

ARD049

Mooi 8 persoons appartement nabij het mooie stadje Durbuy.

8 Personen Appartement
vanaf
€ 524,-